"נשארים בבית" - שירותים אותם מטופל יכול לקבל באתר / אפליקציית כללית עם סיסמה

מזכירות המושבה | עדכון אחרון: 27/07/2020 15:10

שלום רב

 

במטרה לצמצם כמה שיותר הגעה של מטופלים למרפאות ולשפר את השירות .

להלן תאור השירותים אותם יכולים לקבל מטופלים דרך אפליקציית / אתר הכללית עם סיסמה :  

את הסיסמה ניתן לקבל במשרד המרפאה או שהמטופל יכול לנפק לעצמו סיסמה דרך אתר הכללית.  ( מצורף מסמך הסבר )

 

ü      משלוח בקשה לקבלת אישור מחלה , כולל הדפסת אישור המחלה.

ü      צפייה בתוצאות בדיקות דם שבוצעו במרפאה , ( כולל בדיקות שבוצעו בבתי חולים של הכללית )

ü      צפייה בתוצאות ביקור ברפואה יועצת, בדיקת אולטרסאונד ורנטגן ,  ( כולל בבתי חולים של הכללית ובמכון מור )

ü      שליחת בקשות ושאלות למרפאה  , כולל התייעצות עם המשרד + אפשרות לצרף מסמכים לבקשות האדמיניסטרטיביות

ü      פתיחת בקשה לחידוש מרשם.

ü      פתיחת בקשה לטופס 17 , כולל הדפסת הטופס מהבית.

ü      צפייה בסיכום ביקור בבתי חולים של הכללית ובתי חולים ממשלתיים: במיון , מכונים ואישפוז יום

ü      פתיחת בקשה למרפאה לצורך ביצוע החזר כספי.

ü      לחץ כאןצפיה בפירוט התשלומים החודשיים.

  •       להלן קישור לאתר הכללית :

 

מצורף פרסום בעברית וערבית אותו ניתן לחלק למטופלים, ( תודה למחלקת שיווק )

 

אבקשכם להפנות את המטופלים בכל הנושאים הנ"ל לאפליקציית / אתר  כללית.

 

בהצלחה !

 

תומר (יניב) אוחנה

מנהל ארגון ושיטות ואיכות סביבה

 

 

טל' : 04-6095703| נייד : 0506264433| פקס : 04-6163013[email protected]  I

ארגון ושיטות | מחוז צפון

 

מסמכים מצורפים להודעה זו:

מושבה כנרת, מושבה כנרת מיקוד: 1510500
טל: 04-6750142, פקס: 04-6751081, דוא"ל: [email protected]