"נשארים בבית" - שירותים אותם מטופל יכול לקבל באתר / אפליקציית כללית עם סיסמה
שלום רב
במטרה לצמצם כמה שיותר הגעה של מטופלים למרפאות ולשפר את השירות .
להלן תאור השירותים אותם יכולים לקבל מטופלים דרך אפליקציית / אתר הכללית עם סיסמה :
את הסיסמה ניתן לקבל במשרד המרפאה או שהמטופל יכול לנפק לעצמו סיסמה דרך אתר הכללית. ( מצורף מסמך הסבר )
ü משלוח בקשה לקבלת אישור מחלה , כולל הדפסת אישור המחלה.
ü צפייה בתוצאות בדיקות דם שבוצעו במרפאה , ( כולל בדיקות שבוצעו בבתי חולים של הכללית )
ü צפייה בתוצאות ביקור ברפואה יועצת, בדיקת אולטרסאונד ורנטגן , ( כולל בבתי חולים של הכללית ובמכון מור )
ü שליחת בקשות ושאלות למרפאה , כולל התייעצות עם המשרד + אפשרות לצרף מסמכים לבקשות האדמיניסטרטיביות
ü פתיחת בקשה לחידוש מרשם.
ü פתיחת בקשה לטופס 17 , כולל הדפסת הטופס מהבית.
ü צפייה בסיכום ביקור בבתי חולים של הכללית ובתי חולים ממשלתיים: במיון , מכונים ואישפוז יום
ü פתיחת בקשה למרפאה לצורך ביצוע החזר כספי.
ü צפיה בפירוט התשלומים החודשיים.
- להלן קישור לאתר הכללית :
מצורף פרסום בעברית וערבית אותו ניתן לחלק למטופלים, ( תודה למחלקת שיווק )
אבקשכם להפנות את המטופלים בכל הנושאים הנ"ל לאפליקציית / אתר כללית.
בהצלחה !
תומר (יניב) אוחנה
מנהל ארגון ושיטות ואיכות סביבה
טל' : 04-6095703| נייד : 0506264433| פקס : 04-6163013[email protected] I
ארגון ושיטות | מחוז צפון